Mileviewer

Consistent awareness creëren en kwalitatieve leads aanleveren.

Full-service marketing, van strategie tot uitvoering, voor ambitieuze B2B tech speler.

Scroll Down

Services

Full-Service Marketing

Platforms

Project Timeline

2022 - now

Increased in ROI revenue

Consistent awareness creëren en kwalitatieve leads aanleveren.

Uitdaging

Mileviewer verbindt logistieke partners met elkaar dankzij een sterke data-integratieoplossing. Het is dé universele adapter die ervoor zorgt dat data snel en efficiënt kan uitgewisseld worden met de partners en systemen in een supply chain. Mileviewer zorgt voor meer zichtbaarheid, meer automatisering en minder overhead. Echter, veel ondernemingen zijn zich nog niet bewust van het probleem, laat staan van een game-changing oplossing zoals Mileviewer. Dat bracht voor de founder heel wat vragen met zich mee:

  • Hoe creëer ik awareness?
  • Hoe ziet mijn ideale klant eruit?
  • Welke boodschap resoneert het hardst bij dit soort klanten?
  • Welke kanalen kan ik best benutten?
  • En nog crucialer: hoe zorg ik voor een vollere pipeline?

Onze samenwerking met Mileviewer is het type samenwerking waar ons hart (en nogal vaak onze mond) van overloopt: Full-service marketing, van strategie tot uitvoering, voor ambitieuze B2B tech speler.

Aanpak

Omdat B2B marketing in de tech sector complex is, houden we de aanpak bij Boldfish simpel:

  1. Think: audits, research en strategie, een stevig fundament bouwen rendeert steevast verderop het traject
  2. Build: De juiste website, messaging, content, socials en campagnes opzetten als motor voor groei
  3. Grow: Datagedreven marketinguitvoering met creativiteit en flexibiliteit. En meer nog, een marketing & sales alignment die de volledig flow van prospect tot deal optimaliseerd en ondersteund.

1. Think

Aan de hand van workshops met de founder, interviews met early customers en grondig marktonderzoek kwamen we tot de essentiële bouwstenen van elke succesvolle go-to-market:

  • Merkstrategie
  • Productstrategie (messaging)
  • Het ideale klantprofiel (ICP) en de buyer persona's
  • De buyer journey map
  • Distributiestrategie (organic web en SEO, organic social, paid search & social)

2. Build

Met het gedetailleerde overzicht van de buyer journey bouwen we aan de touchpoints die de doelgroep verder in de funnel dienen te drijven. En daar hoort absoluut een sterke website bij.

  • Doordachte UI en UX 
  • Relevante en wervende content
  • Voorzien van de juiste onderliggende technologie om data te verzamelen

Maar onze 'Build'-fase gaat over nog veel meer:

  • Socials opzetten
  • Ad accounts en campagnes opzetten
  • Belangrijke creatieve assets (bv. een brand awareness video)

3. Grow

Tijdens de 'Grow'-fase zetten we alles op alles om de pipeline te laten groeien door onze strategie piekfijn uit te rollen. We werken nauw samen met de founder en rapporteren frequent, zodat we flexibel kunnen inzetten op feedback van prospecten, klanten of product teams. Naast de bal aan het rollen houden en momentum bouwen, staan we mee aan de frontlinie met de founder en formuleren we een aanpak op maat om de binnenkomende leads in de kolom 'closed-won' te krijgen.

Met doordachte en strategische contentplannen en advertentiefunnels brengen we steeds beter beeld over:

  • Wat voor accounts er geïnteresseerd zijn en de fit met de ICP
  • Welke boodschap het meest resoneert
  • Welke creatives het best werken
  • Welke content het meest interactie vertoont
  • In welke fase van de funnel prospecten zich bevinden
  • ...

Al deze data wordt gebruikt om de aanpak verder te verfijnen of om nieuwe ideëen te valideren. Zo maak van je strafe ambities sterke resultaten.

Resultaten

  • van 0 naar 20 kwalitatieve leads per maand

Tomorrow's revenue, starts today!

Hop on a call with us and you'll discover right away where the biggest opportunities lay for your B2B tech firm's growth.

Get A Free Audit

More Case Studies

Door op “Accepteren” te drukken, ga je akkoord met het gebruik van cookies op deze website. Deze cookies worden ingezet om de performantie van deze website en de ervaring van de gebruiker te verbeteren, data te kunnen analyseren en onze eigen marketing te optimaliseren. Lees onze Privacy Policy voor meer informatie.